Služba telefonické krizové pomoci

30.6.2021

Riaps logoCentrum duševního zdraví RIAPS Trutnov (CDZ) nabízí novou sociální službu Telefonické krizové pomoci pro všechny, kteří se ocitli v tíživé situaci a potřebují si promluvit, trpí úzkostí smutkem, zažívají něco, s čím si neví rady, cítí se osaměle, trpí duševní nemocí či mají obavy o své duševní zdraví, pečují o duševně nemocného a potřebují si promluvit nebo potřebují pro řešení své situace získat informace.


Centrum duševního zdraví RIAPS Trutnov v tomto roce rozšířilo své služby o Telefonickou krizovou pomoc. Jedná se o sociální službu, jejímž cílem je pomoci klientovi prostřednictvím telefonického rozhovoru s vyškoleným pracovníkem vyřešit jeho nepříznivou sociální situaci. Velkou výhodou této služby je úzká návaznost na další sociální a zdravotní služby poskytované v CDZ.

A jak konkrétně služba funguje?

Služba je tu pro Vás nepřetržitě 24 hodin denně. Vyškolený pracovník je připraven Vám naslouchat, poskytnout informace, hledat společně s Vámi cestu, jak nepříznivou situaci zvládnout.

Kdy se můžete na Telefonickou krizovou pomoc obrátit?

  • Prožíváte složitou situaci a potřebujete si o tom promluvit?
  • Máte obavy o své duševní zdraví? 
  • Trpíte duševním onemocněním a potřebujete se zeptat? 
  • Trápí Vás úzkost, smutek, zažíváte něco, s čím si nevíte rady? 
  • Potřebujete o své složité situaci s někým mluvit? 
  • Cítíte se osamělí a potřebujete pomoci najít cestu k druhým? 
  • Pečujete o duševně nemocného a potřebovali byste si o tom promluvit? 
  • Potřebujete pro řešení své situace informace? 
  • Potřebujete pomoci se zprostředkováním nějaké služby? 
  • Pokud budete souhlasit, pomohou Vám pracovníci i zprostředkovat potřebnou pomoc.

Váš věk ani místo, odkud voláte, není rozhodující. Službu můžete čerpat i zcela anonymně nebo si např. určit nějakou přezdívku, která bude během rozhovoru užívána.

Pracovníci jsou vázáni povinnou mlčenlivostí. To znamená, že bez Vašeho souhlasu nebudou žádné informace z rozhovoru s Vámi s nikým dalším sdílet.

Služba je poskytována zdarma. Volající hradí běžnou cenu telefonního hovoru. Pokud Vám finanční situace brání v tom, abyste mohli čerpat službu, upozorněte pracovníka a požádejte ho, aby Vám zavolal zpět. Maximální doba 1 hovoru je 60 minut. Službu můžete využít opakovaně, pokud je to nezbytné.

Krizová linka CDZ: 702 256 762

Pro bližší informace je možné se rovněž obrátit na sociální pracovnici městského úřadu Mgr. Simonu Davidovou.

 

zpět


Město Kultura a sport Úřad Menu město kultura a sport úřad město kultura a sport úřad
česky  english  german

pokročilé vyhledávání 
Lázně Bělohrad