Časopis dTest se již přes dvacet let zasazuje o práva spotřebitelů zejména poskytováním objektivních informací a nezávislými testy výrobků, potravin a služeb. Měsíc co měsíc se s výsledky testů a dalšími zajímavostmi můžete seznámit v časopise dTest nebo na webových stránkách www.dtest.cz.
Od konce roku 2010 provozuje dTest současně spotřebitelskou poradnu poskytující poradenství v oblasti spotřebitelských práv. Typicky v situacích, kdy jste neuspěli s reklamací zboží, chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy, přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon nebo si jen nejste jisti, jaká práva máte. Neváhejte a určitě kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009. V provozu je každý všední den od 9 do 17 hodin. Jde o běžnou pevnou linku a poradenství je poskytováno zdarma. Rovněž je vám k dispozici zcela bezplatná elektronická poradna na adrese www.dtest.cz/e-poradna. Mimosoudní dořešení sporu s podnikateli nabízí nová služba VašeStížnosti.cz na internetové stránce www.vasestiznosti.cz. K úspěšnému prosazení práv mohou napomoci i vypracované vzorové dopisy. Mezi další služby, které můžete využít, patří volně zpřístupněná databáze nebezpečných výrobků, srovnávače zejména finančních služeb a tarifů mobilních operátorů, příručky pro spotřebitele zaměřené na zajímavá a důležitá témata (předváděcí a podomní prodej, nákupy přes internet, telekomunikace, cestování, potraviny). Zavolejte si na poradenskou linku o samolepku „Nevhazujte reklamu“, obtěžuje-li vás schránka plná reklamních letáků, nebo o samolepku „Prodejci, nezvoňte“ pro odrazení podomních obchodníků. Nenechte se zaskočit a buďte informovanými spotřebiteli.