Omezení osobního kontaktu zaměstnanců městského úřadu a dalších úředních osob (dále jen „zaměstnanci") s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky správních řízení) a dalšími externími osobami, trvá během vyhlášeného nouzového stavu a omezuje se pouze na nezbytné úřední záležitosti.
Tyto záležitosti lze osobně vyřídit na kontaktních místech Czech Point a na podatelně městského úřadu po celou dobu úředních hodin bez objednání.
U ostatních nezbytných úředních záležitostí je možné osobní projednání v úředních hodinách po předchozím telefonickém objednání v termínu určeném referentem příslušné agendy, který i posoudí nezbytnost případu.
Kontakty pro objednání:
Upozornění: U návštěv bez předchozího objednání je pravděpodobné, že díky nařízené práci z domova, nebude příslušný referent na pracovišti k dispozici.
I nadále žádáme občany, aby osobně vyřizovali pouze neodkladné záležitosti, ostatní vyřizovali telefonicky či elektronicky (e-mail, datová schránka).
Každý příchozí návštěvník úřadu je povinen mít po celou dobu jednání zakryta ústa a nos, musí dodržovat odstup od druhé osoby min. 2 m a musí dbát na to, aby v prostoru, do něhož vstupuje (podatelna, chodba, kancelář) byly v daném okamžiku přítomny nejvýše 2 osoby. Návštěvníci úřadu jsou povinni dbát pokynů zaměstnanců úřadu a do budovy mohou vstoupit až na základě vyzvání. Volný pohyb návštěvníků po budově úřadu, mimo vymezené prostory, je zakázán.
Pro vstup do budovy ZAZVOŇTE!